Dag allemaal,

Ik heb even contact gehad met Bojan van AND en hij heeft het weekend
van 20/21 september op de kalender gezet.

We moeten nu even bedenken wanneer en wat we gaan mappen. Ik heb al
aangegeven dat er misschien maar 1 dag in het AND kantoor zal zijn
wat ons betreft als we de andere dag die nieuwe wijk gaan mappen.
Bojan en waarschijnlijk ook enkele van z'n collega's willen daar ook
graag mee helpen.

Ik stel voor op zaterdag dan bij AND af te spreken en op zondag de
wijk Nesselande te doen.

Verder vroegen ze nog of we hardware wensen hebben. Behalve
stopcontacten en een paar netwerkkabels kan ik niks bedenken
eigenlijk.

Wil iedereen ook even aangeven of, en zo ja welke dagen je aanwezig
bent?

Groet,
Floris