Jazeker!
Ik heb vorige week even met Daniel gesproken en die had wel ideeen voor
een mapping party in Leiden. Vooral de wijk rond station de Vink heeft nog
veel ruimte voor verbetering. Er zijn bijvoorbeeld allerlei doorsteekjes
en fietspaden die nog niet op de kaart staan.

Is er ergens meer info over die meeting?

Groet,
Floris