Quoting Stefan de Konink who wrote on Thu 2008-08-21 at 11:41:

> Dan heeft JR Online ook moeten tekenen voor uitrol van IPv6. Wanneer is
> de tileserver, net als alle andere osm.nl sites via IPv6 bereikbaar?

Zeker relatief 'nieuwe' applicaties als openstreetmap zouden volgens mij
vanaf de grond ontwikkeld en getest moeten worden met dual-stack support.

Dus is het volgens mij ook tijd om iets te doen met ipv6 en openstreetmap.
Als ik zo wat IP nummers van openstreetmap zaken natrek zie ik ze staan in
netwerken waar IPv6 wel te krijgen moet zijn met meer of minder moeite.

                                                   Koos van den Hout

--
Koos van den Hout                         Homepage: http://idefix.net/~koos/
Fax: +31-30-2817051     PGP keyid DSS/1024 0xF0D7C263 or RSA/1024 0xCA845CB5