Stefan de Konink wrote:

> Ik heb express m'n resolutie naar 640x480 gezet, dat is minder dan DV.
> Maar ik ben het met je eens dat we zeker even moeten kijken wat er gebeurd
> met de herkenning als het verkeersbord niet het onderwerp is op de foto.

Een foto op 640x480 is nog lang niet vergelijkbaar met een videoframe op
die resolutie. Je hebt daar voornamelijk nog te maken met interlacing,
en als je die op bewegende beelden wilt wegfilteren (droppen van 1 field
bijvoorbeeld) halveer je je verticale resolutie nog eens een keer, maar
ook bij slimmere deinterlacing offer je resolutie op en introduceer je
artifacts die beeldherkenning kunnen bemoeilijken.

Oftewel, ben benieuwd of dit in redelijke realtime kan werken op een
videostream. Het wordt zo steeds interessanter om een ITX setup in de
auto te hebben, met camera, gps, etc.

--
Lennard