Tijn Buijs wrote:

> Ja, ik neem een server mee. Maar zoals eerder al bleek zou die wel eens
> te licht kunnen zijn hiervoor (1 GB RAM zit erin, schijnt krap te zijn).
> Ik ga ook mijn uiterste best doen om daar NL op te laten draaien icm met
> de API.
> Ik heb op de Wiki al gevonden hoe ik een development server in kan
> richten (http://wiki.openstreetmap.org/index.php/The_Rails_Port). Dat is
> toch eigenlijk alles wat nodig is? Een development server met de data
> van NL? Of mis ik nog iets?

Ik heb dat op mijn Gentoo server (x86-64, toen 1GB memory) gedraaid met
de NL extract, en ikzelf als enige gebruiker. Dat werkte prima en snel,
maar ik weet niet hoe het gaat als een paar gebruikers tegelijkertijd
werken. Aan de andere kant, meer dan een handvol tegelijkertijd zal het
ook niet zijn.

--
Lennard