Hoi,

Je kan volgend weekend altijd langs komen! Nieuwelingen zijn zeker welkom en
dan kunnen we je gelijk inweiden in de nobele ambacht van het mappen. En er
is de mogelijkheid gewoon even met wat osm-ers te praten. Waardoor je ook wat
meer van osm kan snappen. Voor meer info kan je trouwens ook de wiki lezen
(wiki.openstreetmap.org)

Nog niet alle fiestknooppunten staan er op. En zeker nog niet alle routes
tussen te knooppunten. Ook zijn er nog een hoop fietspaden en (lokale,
regionale en landelijke) fietsroutes die nog in kaart te brengen zijn.

Over de publikatie van openfietskaart kan ik je niet te veel vertellen. Maar
daar zijn er genoeg die deze mailing list lezen die dat wel weten.

Misschien tot volgend weekend,
--Roeland