> Ik roep nu zo maar wat, niet echt over nagedacht dus pin me er niet op
vast:

> - Gosmore [1] is een mobiel navigatie programma dat geschreven is voor
> OpenStreetMap en wat reeds eenvoudige edit mogelijkheden heeft, dan wel
> ambieert. Dit programma is geschreven door een Zuid-Afrikaan (Nic
> Roets), misschien dat we hem kunnen vragen of hij voor een bepaalde
> periode een dag in de week full-time hieraan wil werken?

Dit lijkt me een goeie optie. Maar laten we hem dan betalen voor het
implementeren van bepaalde use-cases, in plaats van hem per uur te betalen.

Ik denk dat we beschikbaar geld inderdaad op een dergelijke manier moeten
besteden.

Ik werk zelf aan een platform om live GPS locaties uit te wisselen tussen
mobile apparaten (Java, Android, Windows, enz) via een server. Dit maakt het
coördineren van mapping parties heel veel makkelijker omdat de server een
live overzicht laat zien van alle gemaakte tracks tot nu toe. Maar om hier
echt wat moois van te maken moet ik gewoon dagen kopen bij m'n werkgever.

Geert.