Van de tramlijnen (relations) klopt inderdaad niet veel. In Potlatch
kun je gewoon zien wie hier het laatst aan heeft zitten editen, in
JOSM toch ook?
Zo te zien is Skywave eergister nog actief geweest op deze plek. Beste
is hem even mailen en vragen naar zijn beweegredenen, even overleg.
Misschien heeft hij wel een geldig argument om het anders te willen
doen dan jij.

Ik kom trouwens behoorlijk vaak werk van jou tegen bij mijn edits in
Amsterdam, misschien eens leuk om een 020-mappersbijeenkomst te
houden. Eens van gedachten wisselen over hoe en wat, plannen voor de
nabije toekomst, noem maar op,
Martijn

Op 18 sep 2008, om 01:06 heeft Paul Berendsen het volgende geschreven: