-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] Namens Robert Van Weperen
Verzonden: Sunday, September 21, 2008 6:57 PM
Aan: talk-nl@openstreetmap.org
Onderwerp: Re: [OSM-talk-nl] Talk-nl Digest, Vol 19, Issue 61

Vandaag meegelopen met Floris door Nesselande en kennis gemaakt met
Lambertus, Henk en Boyan. Het was een  boeiende en leerzame ervaring.
Wil me graag inzetten voor bv promotie onder breder publiek, want te
mooi initiatief om onbekend te laten.
Graag zou ik ook wat fietsspecifieke input krijgen. Met name
routenetwerk, routes delen etc. Misschien n keer n aparte workshop? Ik
zou ook graag mijn fietstrack uit Albanie en Georgie met osm delen.
En met Floris besproken dat ik voor een artikel in VakantieDoeboek op
zoek ben naar een progje dat automatisch een letter V tekent op n kaart
en de bestaande wegen kiest die zo veel mogelijk een (scalable) V
volgen. Die V staat voor Vakantie en Verrassing, want vervolgens volg je
de route als toerist en maak je (hopelijk) op n spannends manier kennis
met Amsterdam, Limburg of Nederland. Een beetje ludiek, maar ook n
aparte sensatie: een letter lopen/fietsen.
Floris meende dat t wel mogelijlk was te programmeren, maar de kunst is
iemand te vinden. Kortom, wie helpt me verder? Het programmaatje zou dan
ook werkelijk beschikbaar moeten komen voor geinteresseerden, lijkt me.
Dat was t.
robert