On Wed, Sep 24, 2008 at 4:06 PM, Geert Schuring <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Verder valt me op dat hij weigert fietsers over een secondaire weg te
> sturen... ook al heeft deze weg "cycleway=lane".

Dat is vreemd.
Ik kwam er door deze router juist achter dat ik bij de primaire en
secondaire wegen waar ik losliggende fietspaden bij had gemaakt de fietsers
en voetgangers toch nog over de weg worden gestuurd. Inmiddels begonnen met
het toevoegen van de bicycle/foot=no tags om dit te voorkomen.

Dit brengt wel het volgende met zich mee dat voetgangers niet standaard over
een fietspad worden gestuurd. Ik ben bang dat ik bij al die fietspaden dan
foot=yes moet toevoegen.