On Wed, Sep 24, 2008 at 11:22:35PM +0200, Stefan de Konink wrote:

> http://kinkrsoftware.nl/contrib/osm/wegen-nl-def.txt.gz
>
> select t2.v from way_tags as t1, way_tags as t2 where t1.way = t2.way
> and t1.k = 'highway' and t2.k = 'name' and t2.v <> '' group by t2.v
> order by t2.v;
>

> ...als ik gisteren wilt wat je bedoelde, en ik de mogelijkheid had om te
> boundingboxen op Nijmegen had ik wel iets voor je gebakken. Maar bboxen
> blijft nog iets wat ik moet implementeren.

Dankjewel! Jouw lijst bevat ook Belgische en Duitse straatnamen,
diegene die ik probeerde te maken was die voor Nederland alleen.

Maar gezien de grote verschillen qua aantallen (164.937 tov 17.601 bij
mij) denk ik dat ik nog ergens een fout heb gemaakt en niet alle
straten heb. Zal voor volgende week worden om uit te zoeken hoe dat
zit.

--
Met vriendelijke groeten,
Dieter