On Thursday 09 October 2008, Stefan de Konink wrote:
> De eerste way in Nederland die met de nieuwe potlatch is geedit kan
> men vinden op:
>
> http://api.openstreetmap.org/api/0.5/way/7062297
>

> Binnen deze node bestaan er tags met dezelfde keys. Ik vind dit
> toestaan zo'n fundamentele fout dat dit mij bijna een fork van de
> hele data set laat doen.

Vooraleer van forks te spreken, mij lijkt dit gewoon een bug ergens,
hetzij in de database API, hetzij in Potlatch. Potlatch heeft mij
alleszins nog nooit een tag dubbel laten invoeren. Als dubbele keys wel
waren toegelaten vanaf nu dan verwacht ik dat het toch wel ergens
gecommuniceerd zou zijn.

Dus richt voorlopig eerst je aandacht tot de bug tracker van Potlatch om
te zien wat er mis is gegaan.

Ben