On Sunday 12 October 2008 19:30:08 Martijn van Oosterhout wrote:

> Wat heb je precies veranderd? Alleen de bounds veranderen is niet
> genoeg neem ik aan. Ik zie een aantal nieuwe functies met geen enkele
> commentaar wat het nou eigenlijk doet.

Shit heb ik de verkeerde versie gestuurd (lees oude). hier de juiste met
commentaar.

Je geeft een bounding box op. (met min/max lon/lat). Deze converteer je naar
relative x and y tiles. Dit betekent dus een getal tussen 0 en 1.

Op het moment dat een tile geladen wordt wordt de x en y tile berekent. Tevens
wordt van de relative x en y tile (door het te vermenig vuldigen met het
aantal tiles op dat zoomlevel) x en y tiles gemaakt op dat zoomlevel. Dan
wordt gekeken of het binnen of buiten de bbox valt.

> Wat gebeurt bij de grens? Tiles op de grens zijn "outside" neem ik aan?

Nu is het zo dat op de grens binnen is. (dus van de NL tile server) maar dat
is het aanpassen van de vergelijking.

Groet,
--Roeland
Title: NL tileserver
This is the Netherlands tileserver. More information.

Hosting provided by JR Online.