2008/11/11 Stefan de Konink <[EMAIL PROTECTED]>

> Voorlichting is benaderd, nog geen reactie van gehad, maar wat de
> uitkomst ook mag zijn er zal een persbericht uitgaan :) Immers, grote
> OSM applicatie.

> Ik kan dat moeilijk beoordelen van alleen dat plaatje. Ik zie wel dat
> hij anders is gerenderd.
>

> Stefan

Zo ver ik kan zien gebruiken ze gewoon de Mapnik stylesheet, weliswaar een
wat oudere. Overigens kan iedereen met toestel op KPN netwerk het programma
(gratis) proberen.
Log trouwens net in en dan krijg je ook een slippymap op basis van
Openlayers. Ook is er een forum. De tiles zijn gehost door dit bedrijf:
http://www.gos2m.nl/. Ook op die website geen enkele openstreetmap
verwijzing, niet eens in de slippymap. Al om al, erg slordig. Maar begin te
vermoeden dat je niet bij KPN moet zijn maar bij Service2Media.

Wat tiles:
http://mapdata.gos2m.nl/17/67326/43077.png
http://mapdata.gos2m.nl/17/67320/43069.png
http://mapdata.gos2m.nl/16/33635/21555.png