Ha René,

Bedankt voor de uitgebreide toelichting. De verminderde zichtbaarheid van
het scherm van de Oregon tov de Colorado lijkt me best een minpunt (zeker
als de dagen straks weer langer worden...;). Ik vind de Oregon er wel
knapper uitzien, maar ja - daar gaat 't uiteindelijk niet om natuurlijk.
Goeie tip van de nieuwe Mac-software van Garmin, daar zal ik ook naar
kijken. Ik gebruikte tot nu toe eigenlijk altijd LoadMyTracks[1], op de site
van deze software staat nog niets over ondersteuning van de Oregon - wel van
de Colorado.

Kun jij de grootte vergelijken met de eerdere (60 / eTrex) modellen? Ik vond
de eTrex mooi van formaat en de 60 eigenlijk te groot (past niet meer
relaxed in een broekzak).

Martijn

[1] http://www.cluetrust.com/LoadMyTracks.html

martijn van exel -+- mve...@gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/