Heren,

De voorloper van de reliwiki was de buurtatlas (zie www.buurtatlas.nl).
De broncode van de wiki (en de extensie die google maps kaartjes laat zien) is
open source.
TNO heeft deze samen met het haagse Sonologic ontwikkeld in opdracht van de
stichting Dorp, Stad & Land.
Om redenen van tijdsdruk hebben we destijds een link naar google maps gemaakt.
Het zou fantastisch zijn als we de data uit de buurtatlas en de reliwiki kunnen
mergen in openstreetmap!

Ik heb Martijn Snel inge-cc-t. Hij is de bedenker en beheerder van de
buurtatlas/reliwiki en ICT-coordinator van Dorp, Stad en Land.
Wellicht dat hij hier nog goede ideeën over heeft.

In elk geval bedankt voor jullie positieve reacties en suggesties!

Met vriendelijke groeten,
Léon van Berlo

--
Email: leon.vanbe...@tno.nl
Mobile:+31 6 42367465

Visiting Address:             Postal Address:
Van Mourik Broekmanweg 6      P.O. Box 49
2628 XE Delft                 2600 AA  Delft
The Netherlands