Daarop doorgaand:

Steven ten Brinke houdt op zijn website een soortgelijke lijst automatisch bij:
<http://squall.student.utwente.nl/osm-rcn/>

En User:Ldp heeft ooit een voorstel op poten gezet om de tagging van
fietsroute netwerken te veranderen:
<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/User:Ldp#Cycle_Node_Networks>
Dat voorstel moeten we misschien wat verder uitwerken.

Rene