> Ik heb toen niets met de organisatie gedaan; Zoran/Jeroen zouden deze
> vraag vast kunnen beantwoorden. Henk was toen ook aanwezig volgens mij :)

er was een toezegging voor meerdere servers die betaald zouden worden door
een NL non-profit-organisatie. helaas duurde het rond krijgen van de specs
door OSM-UK zo lang (maanden) dat het momentum over was. OSM was inmiddels
buiten scope van de organisatie en dus niet meer interessant om financieel
te ondersteunen. ach ja ;)

ik zie net dat we nog 158 pond van de 10k af zijn.