Heel informatief.

Maar voor het taggen is dat moeilijk.

Het verschil is subtiel, en vaak niet

eenvoudig te zien in het veld.

maintained forest, kan in de praktijk

natural forest worden zonder dat je dat ziet ,

simpelweg doordat SBH stopt met onderhoud.

Waar e.a. bekend is  kan dat natuurlijk correct

getagged worden. Blijft de vraag, hoe weet je dat

zonder copyrights te schenden.

Het staat er niet opgeschreven met een bordje.

Gert Gremmen

Openstreetmap.nl  (alias: cetest)

P Before printing, think about the environment.