Niet alleen dat, ook een beperkt aantal landschapselementen die niet
bijzonder veranderlijk zijn (berg- en heuveltoppen, historische gebouwen)
kunnen in de actuele kaart worden ingetekend. In de UK gebruiken ze meen ik
ook al OS-kaarten waarvan het copyright is verlopen.
Morgen zit ik bij watwaswaar.nl, een repository van allerhande historische
geo-informatie. Zij willen praten met OSM over betere manieren om deze info
te ontsluiten en ik hoop dat de samenwerking twee kanten op kan. Wellicht
kunnen wij dan in de toekomst profiteren van historische onderleggers in
JOSM of Potlatch (of een andere editor).

Stefan, welke 'infra' kun jij bieden om dergelijke informatie beschikbaar te
maken?

martijn van exel -+- mve...@gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/