On Wednesday 04 March 2009 15:07:07 Martijn van Exel wrote:
> Om dat inzichtelijk te maken wil ik de verzamelde GPX-tracks
> visualiseren bovenop een OSM-ondergrond, iemand een goeie tip hoe dit
> mooi en makkelijk te doen?

De GPX editor Viking kan OSM tiles als achtergrond gebruiken. De tiles worden
gecached, dus ook zonder internetverbinding of met een trage verbinding kun
je een goede presentatie geven. Je kunt Viking ook gebruiken om de GPX tracks
te uploaden naar OSM.

<http://www.xs4all.nl/~tibors/Temp/broekpolder.voor.png>
Is een plaatje dat ik met Viking heb gemaakt. Er is daar maar één track. Je
kunt, als er meerdere tracks zijn, de tracks allemaal een eigen kleur geven.

<http://viking.sourceforge.net/mediawiki/index.php/Documentation>

--
m.v.g.,
Cartinus