Alle tools werken ondertussen prima en er wordt al druk gedownload.
Alleen is het nog niet gelukt om de regio Rotterdam gerenderd te krijgen
  maar dat komt allemaal goed binnenkort.

Volgende grote stap is het aanbieden routeerbare Garmin kaarten voor
Noord en Zuid Amerika. Maar daarvoor heb ik toch echt een server met
veel meer geheugen nodig (of een veel efficiƫntere tool).