Oeps. Ik gebruik hiervoor altijd highway=residential.
Uit de engelstalige wiki had ik begrepen dat unclassified een
verbindingsweg tussen is zonder classificatienummer. Ik bezie die dus
als een doorgaande weg, waar een residential eigenlijk lokaal is.

Ik zie industrieterreinen dan ook gewoon als een lokaal straatje, waar
toevallig bedrijven langs liggen ipv huizen..

wat moet het nu eigenlijk zijn?

Groeten,
Sebastiaan