On Friday 15 May 2009 16:38, Floris Looijesteijn wrote:
> Ja we moeten nog bewijs hebben dat jij ze hebt ingetekend.

Lijkt me niet zo'n probleem, de OSM database heeft de hele
bewerkingsgeschiedenis. Daarnaast (zie andere mail) staat het dus gewoon op
hun website erbij. Het enige probleem is waarschijnlijk dat ze niet door
hebben gehad dat je die data niet zomaar kan mixen.

> Het zou natuurlijk kunnen dat ze van hetzelfde kaartmateriaal gebruik
> hebben gemaakt. Ik neem dat jij ze met die foto's van de gemeente hebt
> ingetekend?

Ja, maar het is natuurlijk wel erg toevallig als je exact dezelfde subset van
gebouwen op de pixel nauwkeurig hetzelfde overtekend.

--
Freek