Cartinus wrote:

> Het eindprodukt, dat zijn dus de tiles, zijn dan cc-by-sa, dus iedereen mag
> die tiles gebruiken onder de cc-by-sa voorwaarden.
>
> Het NWB zelf is dan nog steeds gesloten. Als jij vervolgens de tiles gebruikt
> om de NWB database te reverse engineren, ben je gewoon in overtreding van het
> Nederlandse (Europese?) databaserecht.

Als de tiles CC-BY-SA zijn mag ik alles met die tiles doen onder
diezelfde licentie, toch?

3b 'to create and reproduce Derivative Works; '.

Jij kunt mij belachelijk proberen maken op de blog om het woord
'graag'... maat wat je hierboven stelt dat het databankrecht het NWB
beschermt, maar OSM niet (het schenden van CC-BY-SA => terminatie), doet
je eigen naam ook geen eer aan.

Stefan