Floris,

OK, ik heb op de webstek vermeld dat jij het over "Stammtisch" zal
hebben. Heb er nu een voorlopig kort tekstje neergezet. Wil jij mij een
stuk tekst aanleveren wat er kan worden neergezet?

Gert,

Ik heb je genoteerd voor een "cursus JOSM - bijdragen aan een vrije
wereldkaart" Heb jij ook een stukje tekst?
Er is een internetverbinding, maar niet in het lokaal zelf. Dus een 30
meter lange kabel is erg handig. Het lokaal zit nu dichterbij de
aansluiting in vergelijking met de vorige keer.

Milo

Ben jij er al uit wat je wilt presenteren? "Plan Milo" ? Of ook
stichting Open Geo?
Wil jij vertellen over toepassingen welke gebruik maken van openstreetmap?

Martijn van Exel (surfacetoepassing?)
Lambertus wil jij over het installeren van OpenStreetMap-kaarten opje
Garmin gps presenteren?
Stefan wil jij e quadcopter demonstreren? En over OpenStreetphoto vertellen?

Zijn er nog anderen die graag over een onderwerp een presentatie willen
geven?
OpenFietskaart?

Bas!