Stefan de Konink wrote:

> Ik heb hier nog wat shape bestanden van Stadsgewest Haaglanden geldig
> tot eind 2008. Aan het plaatje te zien nog steeds erg bruikbaar, maar er
> staan geen bushaltes verder op.
>
> Dus ik ga nu eens eens wat relaties maken met wat routes er op...
> als merkaartor even mee werkt bij het importeren van een shp bestand :)

Door dat ik een busstop ipv bus_stop had getikt miste ik een heleboel
bus_stops, wat nu resulteert in 15k aan items dat je browers wil
weergeven. Dat gaat goed rond zoom 13... dus vanaf zoom 13 nu Milo z'n
paaltjes.

Wellicht nog maar eens met wat echte OpenLayers experts bomen of er wat
partial requests mogelijk zijn :)

Stefan