Groot genoeg in elk geval, en met uitdagingen en discussies die
specifiek voor de stad spelen. Ik voel me als mapper in het bijzonder
betrokken bij Amsterdam, en ik vermoed dat dat voor meer mensen geldt.
Die mensen zou ik graag eens bij elkaar treffen. Als je de scope
geografisch veel groter maakt dan verwatert het concept volgens mij.
Maar ik ga natuurlijk geen paspoorten controleren, Gert... Iedereen die
wil meeBabbelen is meer dan welkom. Maar het lijkt mij wel leuk en
belangrijk om het nou eens te hebben over 'lokale' onderwerpen.

Martijn

--
martijn van exel

http://schaaltreinen.nl/