++ 01/06/09 09:00 +0200 - Floris Looijesteijn:
>Ik bedoel eigenlijk als er 3 pinautomaten van de dezelfde bank naast
>elkaar zitten. Dan ook 3 nodes aanmaken?

Zoals iemand anders al schreef: niet doen, maar "numbers" tag gebruiken.

Ik had deze vraag een week geleden ook al op het IRC kanaal gesteld,
daar kwamen twee dingen uit:

 - Indien er meerdere atm's bij elkaar staan, dan voeg je slechts een
   enkele node toe en hang je daar de tag "number" aan met het aantal
   pina automaten.

 - Elke ATM in de kaart heeft een tag "operator" waarin de bank die de
   ATM beheert wordt genoemd. Staan er meerdere ATM's van meerdere
   banken bij elkaar, dan kun je de alle banken in een enkele "operator"
   tag noemen, onderling gescheiden door een punt-komma.

Uitgaande van een praktische toepassing van dit type POI's [1], mis ik
nog het kennerk van beschikbaarheid (qua tijd). Er zijn tal van ATM's
die alleen tijdens openingstijden van een winkel beschikbaar zijn. Ik
denk bijvoorbeeld aan de ATM's in kroegen (Witte Aap in Rotterdam), een
aantal van de ATM's op Schiphol en de ATM's in de Albert Heijns. Andere
ATM's zijn 24/7 beschikbaar. Dat verwerken we nog niet.

[1] Bijvoorbeeld, een gebruiker is "ergens" op de kaart en zoekt de
dichtsbijzijnde ATM of een gebruiker is "ergens" op de kaart en wil een
overzicht van alle ATM's in de bounding box.

--
Rejo Zenger . <r...@zenger.nl> . 0x75FC50F3 . <https://rejo.zenger.nl>
GPG encrypted e-mail prefered.