Ben Laenen wrote:

> We gebruiken daar netwerk=lwn voor in Belgiƫ. Zie
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Belgium/Conventions/Walking_Routes#Local_walking_routes
>
> lwn is zowat de verzameling van alle kleinere wandellussen.

Ah, ok. Het feit dat dit bepaalde bordje niet voorkwam betekent dus niet
dat ik het niet als lwn kan taggen.
Is het handig of gewenst om de plaatsen van de bordjes ook te taggen? Ik
zag dat ze de bordjes op de achterkant genummerd hadden.
Wat is het beste, om een relatie met alleen de ways te maken of de nodes
van de bordjes erbij?

Maarten