Wie heeft er invloed op hoe de rendering gebeurt op openwandelkaart?

(1)
Ik heb zojuist een aantal lokale wandelroutes gemaakt voor de Kampina (nabij
Boxtel, N-BR).
Ik moet toegeven dat het eindresultaat niet echt overzichtelijk is geworden.
De wandelingen hebben overlap en het is lastig te zien welke rode lijn bij
welke wandeling hoort.

Bij 'standaard' wandelkaarten worden de wandelroutes met gekleurde paaltjes
meestal aangegeven met gekleurde bolletjes, enige afstand van elkaar zodat
andere kleuren er tussen passen. Is zoiets mogelijk?

(2)
Als wandelaar ga ik vaak met de auto naar 1 van de vele gebieden. Het zou dan
handig zijn als openwandelkaart ook de parkeerplaatsen toont.