On Friday 07 August 2009 19:43:05 Stefan de Konink wrote:

> Niets moet :) Gezien relaties momenteel zo 'dom' in elkaar zitten. Gaan we
> dat eerst eens goed fixen voordat ik iemand vraag routes toe te gaan
> voegen.
Begrijp ik. 'Moet' voor mij betekent 'wil het enige zin hebben'.

> Ah :) ik begrijp je, je staat niet naast/bij de halte. Als je dat wel doet
> zie gewoon aan welke kant van de weg je loopt.
En nu begrijp ik jouw pas. Als ik de haltetijden fotografeer dan is het
daarmee opgelost.
Sirf III is meestal nauwkeuring genoeg, maar in de gebouwde omgeving kan ook
die soms er behoorlijk naast zitten. En juist bij stilstand (tijdstip van de
foto) gaat de track wat rond dansen. Aan de track is dat wel te zien maar een
enkele geolocatie niet.  Maar goed, we zien wel.

> Foto's mogen altijd naar openstreetphoto.org; dit project is
> waarschijnlijk niet tijdelijk. Maar beleeft we een mediamomentje.
Ja maar, hoe, waar? Op openstreetphoto.org zie ik niets over uploaden.

Lambert