On Tuesday 11 August 2009 12:33:55 you wrote:

> Vreemd zeg, ik wel.
>
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OpenStreetPhoto#Photo_upload
Die pagina had ik ik gevonden maar daar kan ik verder niets.

Daar staat:
# Point your FTP browser to: ftp:// << projectname >> .org /
#  Go to the directory that says you can upload
# Make a directory with your username
# Upload preferably your Geo-annotated photos
# If you want your photo's quickly on the map: ping user skinkie on IRC

Wat voor << projectname >> moet worden ingevuld staat er niet bij en die text
is ook geen link.

ftp://openstreetphoto.org/ geeft:
The connection was refused when attempting to contact openstreetphoto.org.

> Als je een mapje maakt met bushaltes is dat ook goed.

Lambert