On Monday 17 August 2009 14:02:56 Frank Fesevur wrote:

> Ik zal het water splitsen en de brug-tags verwijderen.
>
> Ik begin wel te twijfelen of het aanleggen van een waterweg nut heeft.
> Het water heeft geen eigen naam en is niet toegankelijk voor ook maar
> iets dat doorvaart door die duikers. Het is trouwens AND import.

Mijn manier van denken is dat iemand (i.d.g. AND) het nuttig vond om daar iets
aan te geven. Die vraag sla ik in dat geval voor mijzelf over en ga ik kijken
of de tags beter kunnen.

Als er niets is en ik vind het niet nuttig dan laat ik het zitten.
Als ik iets weg haal dan moet er voor mij meer zijn dan alleen dat 'ik' het
niet nuttig vind. Dan moet het echt verkeerd zijn en dus 'nuttig' dat het
wordt verwijderd.

mvg.

Lambert