++ 26/09/09 14:48 +0200 - Stefan de Konink:

>Waarom denk je dat dit OpenStreetMap is?

Omdat ze die kaart tonen, ze het verstopt melden en het zelf bevestigen?

Voor wat betreft dat tweede, kijk in het menu "kaartlagen" in de linker
onderhoek (je moet daarvoor eerst naar beneden scrollen) en klik
bovendien op het "i" achter de vermelding.

--
Rejo Zenger . <r...@zenger.nl> . 0x21DBEFD4 . <https://rejo.zenger.nl>
GPG encrypted e-mail prefered.