Hallo en welkom terug!

Het lijkt me raar dat je zomaar van de lijst gehaald bent in principe mag je
idelen wat je wil ;) Maar je voornemen om actief deel te nemen is sowieso
goed!

Super dat je alle "avontuurlijke" paden er ook in gaat zetten! Kan erg
interessant zijn. Mocht je ook wandelroutes lopen dan kunnen die er uiteraard
ook in!

Leuke blog posts, is het iets om een account voor je te regelen op
blog.openstreetmap.nl zodat je daar al je bevindingen op kan schrijven en ze
voor de OSM-ers iets toegankelijker zijn?

Groet,
--Roeland