Frank en Cortinus bedankt voor de attentie op het ontbreken van SA.

> Wat je wel zou kunnen doen is hen aanschrijven met de vraag of ze hun
> data wel aan OpenStreetMap ter beschikking willen stellen. Ik kan niet
> inschatten of ze hiervoor open zouden staan, maar niet geschoten is
> altijd mis. Verder kun je natuurlijk ook deze vraag voorleggen aan
> Wandelnetwerk Twente. Ook al zou RouteYou of Wandelnetwerk Twente wel
> een OSM-compatible CC-licentie gebruiken (dus commercieel, gelijk delen,
> al dan niet met attributie), dan zou dit strikt genomen niet hoeven,
> maar het is wel netter om hen op de hoogte te stellen. Misschien zijn ze
> [...]

Ik ben inderdaad van plan om dit soort akties te gaan ondernemen. Maar
ik wil eerst even de wiki doorspitten, want ik herinner me dat er ergens
een plek was waar dit soort akties gecoordineerd werd.

In plaats van mijn helm neem ik iig mijn mobieltje met camera en
voice-recorder mee. Als het aantal bordjes en routeaanduidingen een
beetje binnen de perken blijft zal ik ze iig fotograferen. Ik zal eens
kijken of het handig is om ze via openstreetphoto.org te plaatsen.

Groet, Rik