Geodan heeft een game gemaakt voor de Week van de Geschiedenis in opdracht
van het Nationaal Archief / Kennisland in het kader van dit project.
Ook daarin wordt OSM gebruikt. Hier een paar preview-foto's
http://picasaweb.google.com/mvexel/NationaalArchiefGame#
Ik weet het - nog geen attributie - wordt nog gefixed...
Martijn.

martijn van exel
http://schaaltreinen.nl/
twitter / skype: mvexel