Goed initiatief!

Ik was zelf bezig met de heren van Waypoint (www.gps.nl) om een OSM
dag in november georganiseerd te krijgen bij nu in Notter (bij
Rijssen, Overijssel). Daarbij viel ook de datum van 7 november (omdat
een andere datum die mijn eerste voorkeur had niet paste in de agenda
van Waypoint). Veel andere zaterdagen in de rest van het jaar waren
voor mij niet over ....

Opzet is een intro in OSM, uitleg hoe je moet mappen, uitleg van voors
en tegens van diverse GPS-apparaten (verzorgd door Waypoint).
Vervolgens erop uit en einde van de middag het verwerken van de
resultaten.

Nu hoor ik morgen of de 7e november voor Waypoint haalbaar is.

Ilpendam ligt bepaald niet in de buurt van Notter, dus het zou
mogelijk moeten zijn om beide activiteiten door te kunnen laten gaan.
Dunkt me. Mogelijk ook handig om (wanneer dit alles doorgaat) wat
gezamenlijke publiciteit te genereren.

Gr,
Henk Hoff

Op 26 oktober 2009 09:41 heeft Lambertus <o...@na1400.info> het