AND data zig-zagt vaak een beetje terwijl de weg in werkelijkheid gewoon echt
recht is. Verder is de AND data al redelijk belegen dus het kan best zijn dat
de weg een beetje gewijzigd is, nieuw zij weggetje een brug erbij etc.

Dus zoals gezegd het aanraken is geen doel op zich maar meer een middel om te
kijken waar nog niet veel gebeurt is. Ik kan je bij mij in de buurt hele
stukken aanwijzen waar nog niks gewijzigd is. Nu kan het zijn dat de wegen
kloppen maar we weten allemaal dat AND niet compleet was (genoeg
steegjes/fietpaden/voetpaden die er niet in stonden).

Kortom fiets er eens langs. Als je een wijziging wil aanbrengen (ook al klopt
de weg) is maxspeed over het algemeen een mooie, deze moet je dan wel weten
maar dat is meestal niet zo lastig te achterhalen.

Groet,
--Roeland