++ 29/10/09 14:09 +0100 - Henk Hoff:
>- Google: free as in beer  / OSM: free as in speech.

OSM is "free as in speech", maar *ook* "free as in beer".

>Kortom, het is geen grote bedreiging voor ons.

Dat is correct, in mijn ogen.

Ik zie nog wel meer redenen om te kiezen voor een alternatief als
openstreetmap, ik denk dan bijvoorbeeld aan de steeds groter wordende
hoeveelheid gegevens waar Google (potentieel) over beschikt (al dan niet
per individu).

En ik denk dat als Google's oplossing een bedreiging is, dat 'm vooral
zit in de bruikbaarheid voor de eindgebruiker. Google zal zonder twijfel
een uiterst gebruiksvriendelijke interface aanbieden voor het aanpassen
van de data - daar kunnen we niet mee concureren op het moment.

--
Rejo Zenger . <r...@zenger.nl> . 0x21DBEFD4 . <https://rejo.zenger.nl>
GPG encrypted e-mail prefered.