Ik denk dat hier wel verschillende meningen over zullen komen, ik doe
bij deze mijn duit in het zakje :)

highway=unclassified (openbare weg, toegang to meerdere percelen)
surface=dirt (onverhard, zand/modder)
access=destination (toegang alleen voor bestemmings verkeer)
bicycle=yes (specifieke toegangs permissie)
foot=yes (specifieke toegangs permissie)
horse=yes (specifieke toegangs permissie)