Hallo!

Beetje off topic, maar misschien is er hier iemand die goede tips heeft.

Mijn schoonvader is een ski-fanaat en een digibeet. Hij is echter wel
geïntrigeerd met het feit dat hij zijn eigen "ski-beweging" zou kunnen
opnemen en thuis op de computer bekijken.

Ik vraag me af of er mensen zijn die tips hebben over welke GPS het
meest geschikt zou zijn. Voorwaarden zijn:

- Eenvoudig te bedienen
- Mogelijkheid een pistekaart in te lezen (in dit geval van Kirchberg)
- Kleurendisplay
- De mogelijkheid om topsnelheid etc. op te vragen
- Handleiding en gebruik in het Nederlands

Iemand tips of idëen?

Groet,

Milo