Om mis verstanden helemaal te voorkomen dit is wat Rejo mij schreef:
> Zoals al eerder aangegeven, ik heb geen planning meer. Ik heb geen zin
> om er aan te blijven trekken. Ik ben nu vooral bezig met andere dingen
> (zoals Keep Right issues en huisnummers, etc). Aan de site werk ik van
> tijd tot tijd nog wel.

En waarom Rejo niet direct op openstreetmap.nl mocht wil ik daar ook nog
wel een uit eenzetting van geven; de eerste site die Rejo had gemaakt
bevatte een aantal zeer vervelende bugs in combinatie met OpenLayers,
het helemaal niet kunnen pannen bijvoorbeeld. Daarbij had Rejo de 'eis'
gesteld dat hij alleen aan de site mocht werken en dat alle communicatie
via hem verliep. Dat vonden op zich merkwaardig, maar als iemand iets
volledig functioneels heeft, waarom niet?

De afgemaakte volledig werkende site kwam niet, en Rejo mailde ons dat
hij er klaar mee was. Gezien Rejo aan ons had uitgegeven dat hij zich
ging richten op andere zaken en de fork openstreetmaps.nl niet aan de
orde is geweest wens ik Rejo daar veel succes mee.

Stefan