++ 19/01/10 00:19 +0100 - Stefan de Konink:

>Op te lossen met Javascript, Rejo's herladen ook.

Hoe heb je dat in gedachten?

Het enige dat ik me kan bedenken dat je bedoeld is dat met Javascript
gekeken wordt of de pagina die wordt opgevraagd al in het frame van de
rest van de pagina zit en, indien dat niet het geval is, daar alsnog
voor zorgt.

Als je dat bedoeld, lijkt me dat geen goed idee. In de eerste plaats los
je een probleem (deeplink kan niet meer) op met een workaround en is dat
probleem ontstaan als workaround voor een ander probleem (tiles herladen
bij interne navigatie). Dat moet netter kunnen.

Veel belangrijker is dat daarmee slechts de helft van het probleem wordt
opgelost. Met de content in het frame kun je niet alleen geen deeplinks
maken, maar ook is de URL voor die deeplink niet meer te vinden zonder
onhandig te moeten doen. Deze website moet toegangelijk en drempelloos
voor mensen die niet bekend zijn met OpenStreetMap (en mogelijk geen
technsche achtergrond hebben). Dat de gebruiker de URI niet meer kan
overnemen uit de adresbalk vind ik om die reden bijzonder slecht.

>Dat geeft ons nogsteeds geen webmaster...

Yeah, yeah.

--
Rejo Zenger . <r...@zenger.nl> . 0x21DBEFD4 . <https://rejo.zenger.nl>
GPG encrypted e-mail prefered.