Ik vindt het een mooie idee maar is elke maand niet wat veel? Althans dan
haak ik minimaal 50% af (al dan niet om de afstand of
tijd).

Ik zou zeker zeggen doen en ik ben van de partij. Suggestie: frequentie elke
2 maand?

Groet,
Frank

Op 19 januari 2010 12:47 schreef Martijn van Exel <mve...@gmail.com> het