Michiel Faber wrote:

> Ik weet niet hoe het proces precies loopt en wat ik nodig heb.
> Wie kan mij vertellen wat ik dan moet doen en eventueel helpen/begeleiden.

Zoals Frank en theun wel kunnen beamen, is importeren van deze landuse
een intensief proces, voorzien van de nodige mitsen en maren in de data
en de verwerking hiervan, en het opruimen van oudere objecten die niet
meer nodig zijn en het eventueel overzetten van name tags hiervan. De
documentatie die er is, is ook nog steeds in ontwikkeling en niet compleet.

Vooral in het opruimen/gelijktrekken van oude vs. 3dshapes data gaat de
nodige tijd zitten, terwijl dat wel het belangrijkste aspect is. We
kunnen dus ook de data voor je importeren*, in een gebied dat je zelf
aangeeft, zodat je alle tijd kunt besteden aan het echte, grote werk.
Zeker omdat je lokaal bekend bent.

* Importeren moet toch vanaf het 3dShapes account.

--
Lennard