Die had ik ook nog in m'n agenda staan. Heb door allerlei andere zaken daar
even geen tijd voor gehad om iets te plannen. Nu blijkt er ook nog sneeuw te
liggen en het is koud en ook nog iets met carnaval. Iets in mij zegt dat het
(voor mij althans) morgen gewoon rundumhause wordt.

Dan toch maar even direct door pakken met de volgende stop op de veldtocht.
Ik zat te denken aan 20, 21, 27 of 28 maart. Iemand een sterke voorkeur?
Enne, iemand een sterke voorkeur voor een plaats? Anders wil ik ook wel een
suggestie doen: Arnhem? (heb geen specifieke reden hiervoor hoor)

Gr,
Henk

Op 11 februari 2010 14:02 schreef Floris Looijesteijn <o...@floris.nu> het
volgende: