Dag allemaal,

Bij deze even een schaamteloze reclamepost voor mijn presentatie over de
route plannings website YOURS tijdens de GeoFreedomDay aanstaande
zaterdag. :p

Henk Hoff - ons allen welbekend - geeft ook een presentatie, evenals
Marco Swart van Wikimedia en wellicht nog wat anderen.

Naast mijn presentatie zal ik ook proberen vragen te beantwoorden over
Garmin kaarten, OpenStreetMap editen met JOSM en wat verder ter sprake
komt.

Van 12:00 tot 17:00 is iedereen welkom in conferentiecentrum Het
Brandpunt in Baarn. Zie de website van geofreedomday voor
bereikbaarheids informatie.

Hopenlijk tot zaterdag.

http://www.geofreedomday.nl
http://www.yournavigation.org