Roeland Douma wrote:

> Nee. Bewust niet omdat het per wegtype ongedefineerd is. Wat is de snelheid
> op
> de snelweg? 120... of 100... soms zelfs 80. Primary wegen in de stad zijn
> vaak
> 50 maar buiten de bebouwdekom vaker 80.

Ik heb in Duitsland nu al een paar keer de waarde DE:highway (o.i.d.) gezien.
Dat lost het punt dat de wettelijke maximumsnelheid een keer aangepast kan
worden op (dan herdefinieer je DE:highway). Incidentele snelheidslimieten moet
je dan nog altijd taggen, en je moet nog altijd de tag NL:highway alleen daar
taggen waar je ook echt 120 mag.

Maarten